Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Strategia marketingowa - MITSMR
Więcej w: Strategia marketingowa
Analityka i Business Intelligence

Cyfrowa transformacja w marketingu i sprzedaży B2B

Wielu trenerów, mówców, myślicieli i ekspertów ogranicza się do rad, „co” należy zrobić, aby przeprowadzić cyfrową transformację marketingu i sprzedaży. Natomiast mało kto wie, „jak” należy to zrobić. Wnioski z naszego badania pozwolą znaleźć odpowiedź na to drugie pytanie. Partnerem materiału jest B2BPowerGroup. Nie „co”, lecz „jak” Uczestnicząc w konferencji, czytając bloga, oglądając film na YouTubie czy słuchając podcastu, […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

❤ marketing & business – największa konferencja marketingowa w Polsce

20‑23 października w Warszawie odbędzie się IX edycja konferencji I ? marketing & business, nazywana w branży „Nieoficjalnymi Mistrzostwami Polski w Marketingu”. Event potrwa cztery dni i zgromadzi ok. 2000 uczestników oraz 128 prelegentów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie […]

27 kwietnia 2023
Agile

Zmiana wizerunku to nie tylko logotyp

Popularna sieć kawiarni Kawa Waw@ zaczyna tracić klientów na rzecz globalnych rywali, którzy coraz mocniej rozbudowują swoją obecność w Polsce. By uatrakcyjnić markę i przyciągnąć młodych klientów, zarząd decyduje się na rebranding. Jednak przeprowadzone działania nie przynoszą oczekiwanych efektów. Ta kawa wcale nie jest lepsza od naszej, nie wspominając już o ciastkach – powiedział Hubert Rynkowski, dyrektor marketingu […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Ambitne cele sprzedażowe, czyli jak nie zabić zaangażowania

Kryzys zaangażowania pracowników dotyka wiele firm na całym świecie, sondaże i badania biją na alarm. Firmy z trudem opracowują konsekwentne strategie zarządzania motywacją pracowników. A do tego wszystkiego trzeba wdrażać ambitne cele sprzedażowe, wytyczające drogę do sukcesu na trudnym rynku. Jak mamy osiągnąć sukces sprzedażowy z pracownikami, którzy nie są zaangażowani, i nie wypalić do reszty tej nikłej iskierki, która […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

We współpracy z marką chodzi o naturalność [WYWIAD]

Współpraca światowych brandów z celebrytami to pasjonujący rozdział w historii marketingu. Początki tego trendu datuje się na lata 70. XX w. – od tego czasu mamy okazję śledzić losy takich partnerstw oraz zapadające w pamięć kampanie reklamowe z udziałem gwiazd ekranu, estrady i sportu. Brand managerowie podkreślają, że kluczem do sukcesu w kooperacji tego typu jest nie tylko popularność ambasadora, ale […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Krzysztof Badowski: dla klienta ważny jest każdy punkt styku z marką

Postęp technologiczny i bardzo dobry dostęp do informacji sprawiły, że trudniej jest dziś przykuć uwagę klienta i przekonać do zakupu. Sprawnie działające firmy powinny skoordynować różne punkty styku z klientem. Wyznacznikiem innowacyjności i kreatywności w dotarciu do klientów jest obecnie nie tylko sposób opowiadania historii, ale umiejętność korzystania z licznych i zmieniających się punktów styku z klientem (consumer touch points) oraz sprawienie, że […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Najlepsze artykuły o marketingu i sprzedaży 2017

Jak stać się firmą z wybitną obsługą klienta? Jaka przyszłość czeka dyrektorów marketingu? Jak zarabiać w mediach społecznościowych? Na te konkretne pytania – i wiele innych – praktyczne i sprawdzone odpowiedzi znajdziecie Państwo w wybranych przez nas artykułach. Poniżej prezentujemy listę najpopularniejszych publikacji z działu Marketing i sprzedaż, które pojawiły się w „Harvard Business Review Polska” w 2017 roku. Zachęcamy jednocześnie do odkrywania pozostałych […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Empatyczny marketing, nie tylko na czasy kryzysu

Jeszcze kilka lat temu zestawienie ze sobą słów „empatia” i „marketing” mogłoby wydać się kontrowersyjnym pomysłem. Jednak ostatnie czasy naznaczone pandemią, wojną, kryzysem ekonomicznym, sprawiły, że marki muszą odnaleźć się na nowo w tej rzeczywistości. I to właśnie empatia staje się kluczem do nawiązania głębokiej relacji z odbiorcami. Nawet jeśli stoją za nią motywacje ekonomiczne. W przeprowadzonym trzy lata temu […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak zamienić firmową stronę WWW w źródło generowania leadów B2B?

Sprzedaż usług przez firmy B2B stawia przed przedsiębiorcami coraz więcej wyzwań. Klienci nie potrzebują już sprzedawców do szczegółowego poznania oferty. Sami zdobywają informacje, których potrzebują, aby podjąć decyzję o zakupie. Wykorzystują do tego materiały wyszukane w Internecie. Jednak wiele z firmowych stron WWW nadal nie jest dla firm B2B głównym miejscem generowania leadów. Dlaczego przedsiębiorcy nie wykorzystują potencjału […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Siedem pytań dotyczących sprzedaży wielokanałowej

Ten artykuł możesz także odsłuchać! Polskie firmy stoją przed wyzwaniem wdrażania efektywnych struktur sprzedaży wielokanałowej. O tym, na jakie pytania należy sobie odpowiedzieć, by odnieść sukces, mówi John DeSarbo, ekspert zarządzania kanałami sprzedaży. Rozmawia Filip Szumowski. John DeSarbo będzie gościem specjalnym organizowanej przez ICAN Institute konferencji Sprzedaż wielokanałowa 3.0, która odbędzie się 2 marca w Warszawie, www.desarbo.pl. […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!