Warning: Attempt to read property "slug" on null in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-content/themes/mitsmr/blocks/hero-slider/hero-slider.php on line 92
Analityka i Business Intelligence
Jak co roku firmy analityczne, audytorskie oraz te zajmujące się nowymi technologiami dzielą się swoimi przewidywaniami co do przyszłorocznych trendów. Postanowiliśmy przyjrzeć się najciekawszym prognozom. Przewidywania Cisco W mijającym roku technologie przyszłości stały się naszą codziennością szybciej, niż ktokolwiek mógł się spodziewać. Z tego względu, według ekspertów z Cisco, zastanawiając się, jak będzie wyglądał rok 2021, musimy brać pod […]
Wierzę, że wiedza merytoryczna pracownika jest najcenniejsza i to do niego powinna dopasować się technologia – nie odwrotnie. Narzędzia muszą wyzwolić potencjał wiedzy użytkownika – przekonuje nasz rozmówca. W nowym cyklu wywiadów prezentujemy rozmowy z członkami rady programowej think tanku „How To Do IT”. Dziś na nasze pytania odpowiada Patryk Choroś, Business Development Director w SAS Polska. Wiele badań wskazuje, że […]
Coraz powszechniejsza obecność robotów we współczesnym biznesie stawia przed firmami nowe wyzwania. Niektóre aspekty ich działalności – takie jak obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi – trzeba będzie stworzyć praktycznie od podstaw. Organizacje, które odpowiednio przygotują się do tych przemian, mają szansę na istotne zwiększenie swojej konkurencyjności. Partnerem materiału jest ABB. W ciągu ostatnich lat firmy produkcyjne zmuszone […]
Firma R.Marcobi nie była przygotowana na ruchy cenowe konkurentów i pozwoliła, by to oni zaczęli dyktować reguły gry. Dlatego menedżerowie muszą być przygotowani na ewentualne szybkie obniżki cen. Jednak powinna być to pierwsza i zarazem ostatnia obniżka ceny w jej historii – marka R.Marcobi ma potencjał, by odzyskać inicjatywę i zwiększać zarówno sprzedaż i zyski, jak i wartość marki. Paweł Kawecki: Potrzebne […]
Towarzystwo ubezpieczeniowe, firma zatrudniająca pracowników umysłowych lub fizycznych, urząd, hotel, dom seniora, siłownia czy apteka – dla zastosowania takich innowacyjnych rozwiązań telemedycznych jak Punkt Diagnostyczny Comarch praktycznie nie ma już ograniczeń. Są za to szanse na pozyskanie nowych klientów czy pracowników oraz zadbanie o zdrowie i komfort obecnych. Poznaj możliwości zdalnej opieki medycznej i przekonaj się, jak może […]
25 maja w Polsce i całej Unii Europejskiej zaczną obowiązywać nowe przepisy o ochronie danych osobowych. Choć o nadchodzących zmianach wiadomo od dwóch lat, zdecydowana większość firm wciąż nie dostosowała swojej działalności do wymagań prawnych. Czy firmy stać na takie ryzyko? Partnerem materiału jest Salesforce. Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (RODO) zarówno ujednolica na terenie całej UE zasady przetwarzania danych osobowych przez […]
Zjednoczeni z technologią informatyczną wkraczamy w okres transhumanistyczny, w którym maszyny i organizmy żywe będą zmierzać do integracji. Takie zespolenie będą ułatwiały zdobycze nanotechnologii i szybko rozwijającej się medycyny. Dzisiaj integracja sztucznej i ludzkiej inteligencji polega na coraz lepszym, angażującym wszystkie zmysły kontakcie użytkownika z komputerem i błyskawicznie rosnących zdolnościach obliczeniowych maszyn. Komputer IBM Watson już teraz pracuje dla medycyny, dokonując analizy miliardów danych […]
Yareal podpisał umowę z generalnym wykonawcą ostatnich etapów flagowego kompleksu LIXA. FineTech Construction wybuduje w pobliżu Ronda Daszyńskiego dwa biurowce o łącznej powierzchni 29 000 mkw. Wcześniej w ramach projektu LIXA powstało już prawie 49 000 mkw. powierzchni biurowej, w tym najnowszy – oddany niedawno do użytku – budynek C, do którego już wkrótce będą wprowadzać się pierwsi […]
Technologie cyfrowe rewolucjonizują marketing. Sprawiają, że nie tylko zmienia się sposób dotarcia do potencjalnego klienta, ale także sam przekaz. Przedstawiamy pięć tekstów, które pokazują, jakie korzyści i wyzwania wiążą się z tą zmianą. 1. Jakim typem chleba jesteś?, czyli o tym, czym jest content interaktywny Zaangażowanie jest Świętym Graalem marketingu w mediach społecznościowych. To jeden z głównych wskaźników skuteczności kampanii w social mediach, a także […]
W ciągu 7 lat jego firmie udało się przekroczyć próg 100 mln dol. szacowanych rocznych przychodów i zdobyć 10 tys. klientów w 60 krajach. Czy sukces HubSpota jest możliwy do powtórzenia? Tak, wymaga to jednak zmiany podejścia do sprzedaży i oparcia jej na analizie konkretnych wskaźników. Za sukcesem osławionego HubSpota stoi Mark Roberge. To on, nie mając doświadczenia sprzedażowego, nie […]