Więcej w: E-commerce
E-commerce

Budżetowe sposoby na reklamowanie firmy w internecie

O tym, że w internecie można skutecznie rozwinąć biznes, nikogo nie trzeba przekonywać. Jednak wiele firm boryka się z niskim lub wręcz zerowym budżetem na marketing internetowy. Czy mimo to mają szansę dotrzeć do swoich odbiorców online? Poznaj pomysły na tanie i skuteczne sposoby na rozkręcenie oraz wypromowanie firmy online. Pozycjonowanie bez budżetu – czy to możliwe? Pozycjonowanie stron kojarzy […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak wygląda polski rynek internetowy? [RAPORT]

Raport Strategiczny IAB Polska to publikacja, której celem jest podsumowanie działań i funkcjonowania rynku internetowego w Polsce. Podobnie jak w poprzednich latach, eksperci IAB Polska skupili się w nim na kluczowych kwestiach i trendach związanych z komunikacją cyfrową. Polski rynek internetowy jest w bardzo dobrej kondycji, a perspektywy rozwojowe są równie obiecujące. W 2016 roku nastąpił 14‑procentowy wzrost wydatków reklamowych, osiągając wartość 3,6 mld złotych. Rośnie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Jak budować pozytywne doświadczenia zakupowe

Ponad 50% reprezentantów zarządów największych producentów dóbr konsumpcyjnych ocenia, że spadek przywiązania klientów do marek produktowych na rzecz marek sklepowych i zakupów na portalach internetowych w najbliższej przyszłości będzie istotnie wpływać na zmiany sytuacji rynkowej – wynika z badania KPMG Global Consumer Executive Top of Mind Survey 2017 – Think Like a Start‑up. Sposoby, w jakie producenci i sieci handlowe próbują poradzić […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Łatwiejsze zarządzanie i skalowanie projektów cyfrowych

Firmy starają się czerpać korzyści ze zwinnych metodologii stosowanych na dużą skalę. W tym zadaniu mogą im pomóc metodyczne procesy tworzenia prototypów, testowania i wprowadzania pomysłów w życie. W obliczu nowych zagrożeń zakłócających funkcjonowanie dotychczasowych modeli biznesowych w różnych branżach przedsiębiorstwa poszukują skutecznych sposobów zarządzania projektami cyfrowymi i uzyskiwania z nich najwyższych korzyści. Zwinne metodologie – pierwotnie stosowane w tworzeniu oprogramowania – coraz częściej […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Klient cyfrowy w sieci doświadczeń

Firmy działające na polskim rynku osiągają coraz lepsze wyniki w budowaniu doświadczeń klientów. W minionym roku odsetek przedsiębiorstw, którym konsumenci przyznali wysokie pozytywne oceny, powiększył się prawie o 10%. Marki, które zapewniają klientom najlepsze doświadczenia, mają średnio o 9 p.p. wyższą dynamikę wzrostu przychodów niż konkurencja – takie wnioski płyną z analiz KPMG w Polsce zawartych w raporcie [Cyfrowy] klient nasz Pan. Chcąc […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Cztery filary skutecznej sprzedaży w internecie

Problemem większości właścicieli sklepów internetowych jest to, że koncentrują swoje wysiłki niemal wyłącznie na zwiększaniu ruchu na stronie, często pomijając inne kluczowe wskaźniki wpływające na poziom i zyskowność sprzedaży. Poznaj cztery filary kompletnej strategii e‑commerce i uwzględnij je w planie działań. Partnerem materiału jest eStrategie. W E‑COMMERCE możemy wskazać cztery główne zmienne, które mają bezpośredni wpływ na zyskowność sprzedaży: Ilość odwiedzających (ruch […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Nowe technologie w starych sklepach

Zakupy online i zakupy stacjonarne to dwa zupełnie różne światy? Nic bardziej mylnego. Cyfrowe rozwiązania wprost napędzają sprzedaż tradycyjną. Nie kupujemy wyłącznie w sieci. Pomimo niekończącej się pandemii i galopującej inflacji szał zakupowy w sklepach stacjonarnych nie zmalał. Jak wynika z badania Deloitte „New Year & Christmas Spending Survey 2021” aż 70% konsumentów regionu EMEA świąteczne prezenty zamierza kupić zarówno przez […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Dostosuj swój biznes do generacji Z

Generacja Z, czyli pokolenie ludzi urodzonych w latach 1998–2016, stanowi 30% światowej populacji. Jej najstarsi przedstawiciele stali się już dorośli i uczestniczą w zjawiskach rynkowych jako pełnoprawni i samodzielni konsumenci. Dlatego firmy powinny poznać specyficzne cechy tego pokolenia i dostosować do niego strategie biznesowe i marketingowe, tym bardziej że już za dziesięć lat ? wszystkich klientów na świecie będzie reprezentować właśnie tę […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Szczepionka na kolejny lockdown: automatyzacja procesów sprzedaży

Wiosenne zamknięcie sklepów sprawiło, że proces automatyzacji sprzedaży – który już wcześniej był rosnącym trendem – przyśpieszył. Podczas lockdownu sprzedawcy nie mieli wyjścia i musieli zaufać technologii, aby przetrwać. Sprzedaż detaliczna musiała stać się bardziej cyfrową. To, co jeszcze do marca było alternatywą, stało się wyraźną koniecznością. Siłę trendu pokazują liczby. W 2016 globalny rynek zautomatyzowanej sprzedaży wyceniany […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Spotkaj się ze światowymi ekspertami i poznaj trendy, które zmieniają świat sprzedaży!

Startuje Elite Sales Program – cykl prestiżowych konferencji dla liderów zarządzających sprzedażą. Pierwsza konferencja odbędzie się już 19 maja 2021 roku! Cykl konferencji Elite Sales Program to cztery spotkania ze światowymi autorytetami w dziedzinie sprzedaży. Każde spotkanie stanowi okazję do wymiany doświadczeń i otwartej dyskusji na temat najnowszych technik sprzedażowych i ich skutecznego wykorzystania w praktyce. Podczas interaktywnych sesji uczestnicy poznają […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!