Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
Analityka i Business Intelligence

Raport IAB: perspektywy rozwojowe reklamy online w Polsce 2018

Co istotnego wydarzyło się na rynku reklamy internetowej w 2018 roku? Jakie zmiany czekają wszystkich przedsiębiorców, dla których internet stanowi istotny element prowadzonego przez nich biznesu? Transformacja cyfrowa w marketingu i reklamie przybiera na sile i chyba bardziej na miejscu jest nazywanie jej dziś rewolucją cyfrową. Co chwila pojawiają się nowe zjawiska i trendy, nowe możliwości, nowe rozwiązania i narzędzia, co […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Kto skorzysta na Marketing Automation?

Gdy system typu Marketing Automation jest odpowiednio wdrożony i właściwie przygotowany do pracy, korzyści zauważą również menedżerowie działów sprzedaży, dyrektorzy finansowi, menedżerowie obsługi klienta czy osoby odpowiedzialne za ochronę danych i zgodność z RODO, a także te odpowiadające za research i badania klientów. Spójrzmy zatem na to zagadnienie z perspektywy wymienionych wyżej funkcji w organizacjach. Korzyści z punktu widzenia marketingu Po kilku latach […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Gdyby nie pandemia, nie wpadliby na ten pomysł

„Mieliśmy otwierać salony stacjonarne, ale pandemia pokrzyżowała te plany” – mówi Paweł Podgrudny z Aurorii. Zamiast załamywać ręce producent pierścionków zaręczynowych i obrączek postanowił uruchomić pierwszy w Polsce wirtualny salon biżuterii ślubnej. Gdy większość firm z branży ślubnej liczy straty, Auroria zmienia zwyczaje zakupowe przyszłych narzeczonych i małżonków. W cyklu #DziałamyWygrywamy redakcja „ICAN Management Review” rozmawia z polskimi przedsiębiorcami o tym, jak stawiają […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak wykorzystać wzrost ruchu w sieci

W ciągu pięciu lat wzrost ruchu w internecie w skali świata będą napędzać miliard nowych użytkowników sieci, a także 10 miliardów nowych, podłączonych do niej urządzeń. W 2020 roku, według badania Cisco Visual Networking Index (VNI) 2015–2020, na jednego mieszkańca globu będzie przypadać 3,4 urządzenia (2,2 w roku 2015). Rodzi to zarówno szanse, jak i zagrożenia dla wielu sektorów gospodarki i rodzajów działalności. […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Zalando: Personalizacja doświadczeń zakupowych

Platforma zakupowa Zalando niegdyś przytłaczała użytkowników obfitym asortymentem, bo firmie zależało, by zademonstrować swoje zasoby. Dziś skupia się na zaawansowanej personalizacji, aby maksymalnie ułatwić klientom dotarcie do tych produktów, których naprawdę potrzebują. Technologie grają w tym kluczową rolę. O tym, jak zapewnić klientom spersonalizowane doświadczenia w świecie online, opowiada Dawid Pożoga, Regional Lead na Polskę i Czechy w Zalando. Polscy […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Biznesowe déjà vu. Sieć mówi jak jest

Analiza trendów internetowych roku minionego 2020 może być najlepszym sposobem przygotowania strategii biznesowej na dziś. Wszak wiosna 2021 nie różni się zbytnio od wiosny minionej. Już rok trwa w Polsce pandemia COVID‑19, a wraz z nią lockdown, chwilowo luzowany, chwilowo zaostrzany. Życie przeniosło się do więc w dużej mierze do sieci, ale dzięki temu łatwiej śledzić pragnienia i potrzeby konsumentów. […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Poznaj najnowsze trendy w e-commerce – i rozwiń swój biznes

E‑commerce w Polsce odnotował rekordowy wzrost w minionym roku. Według prognoz, wartość polskiego rynku e‑commerce w 2026 roku będzie wynosić 162 mld zł, a 85% Polaków deklaruje chęć dalszych zakupów online. Co to oznacza dla twojego biznesu? Weź udział w E‑commerce Trends Summit – jedynej takiej konferencji w Europie Środkowo‑Wschodniej – i odkryj nowe możliwości wzrostu dla Twojej firmy! Jak co roku […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Strategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi

Dane są najważniejszą „walutą” XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić istotną przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży. Im lepiej poznamy swojego klienta, tym łatwiej będzie dopasować dla niego ofertę. Aby jednak tak się stało, klient musi nam wcześniej zaufać i wyrazić zgodę na przetwarzanie […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak wykorzystać potencjał sprzedażowy internetu

Ten artykuł możesz także odsłuchać! Operator komórkowy chce zwiększyć swoją sprzedaż w internecie, by zoptymalizować kanały sprzedażowe. Będzie musiał ocenić, co da lepsze efekty: spektakularne rozwiązanie marketingowe czy bardziej długofalowy proces zmian strukturalnych. Jasnobłękitne światło odbijało się w okularach prezesa Jakuba Brzezińskiego pochylonego nad laptopem. Był już późny wieczór, a centrum stolicy, widoczne za oknami, spowite gęstą mgłą […]

27 kwietnia 2023
Agile

Tomasz Kwiatkiewicz: powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione

Powstawanie końcówek kolekcji jest w branży odzieżowej nieuniknione, dlatego rozsądnym wyjściem stosowanym przez wiele sieci jest takie zarządzanie asortymentem, by ograniczać ich ilość i dostosować do zapotrzebowania rynku. Również firma Dynamic Wear przeniosła produkcję odzieży z Dalekiego Wschodu do Polski. To klasyczny zabieg stosowany przez markę, która chce skrócić łańcuch dostaw, by w ten sposób dostarczać do sklepów krótsze […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!