Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
E-commerce - MITSMR
Więcej w: E-commerce
Automatyzacja i robotyzacja

Transformacja cyfrowych spotkań

Świat bez stacjonarnych eventów istnieje, jednak nie ma biznesu bez spotkań. Transformacja cyfrowa przyspieszyła i nie ominęła tej przestrzeni. W efekcie głębokiego lockdownu,  spowodowanego pandemią, niektóre wydarzenia zostały odwołane, ale pozostałe odbywają się w sieci lub w formie hybrydowej. Co zatem niesie przyszłość dla organizatorów wydarzeń? Partnerem materiału jest Eventory. Założenie w Eventory jest proste: każde spotkanie jest eventem. Nie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

E-commerce Trends Summit – wydarzenie, na które czekałeś tej jesieni!

Już niedługo, bo 8 września 2020 r. odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wśród przedsiębiorców i specjalistów e‑commerce wydarzeń tej jesieni: E‑commerce Trends Summit, zorganizowany w formule online! Skorzystaj z okazji do pogłębienia swojej wiedzy na temat sprzedaży w internecie, zgłaszając swój udział w konferencji! Kryzys odwrócił myślenie wielu przedsiębiorców o handlu internetowym i e‑commerce o 180 stopni. Nic więc dziwnego, że nauczeni doświadczeniem […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

E-commerce. Zwroty a płynność finansowa

Jedna czwarta wszystkich zakupów w e‑commerce jest odsyłana z powrotem. To duży koszt dla sprzedawcy. Jak tego uniknąć i utrzymać płynność finansową, gdy praktycznie nad każdą sprzedażą wisi niebezpieczeństwo zwrotu? Od lat liczba sklepów stacjonarnych w Polsce systematycznie spada, za to rośnie liczba sklepów online. Jak wynika z danych agencji badawczej Bisnode w pierwszym kwartale 2021 r. przedsiębiorcy zarejestrowali w Polsce 3,4 […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

I ❤ marketing & business – największa konferencja marketingowa w Polsce

20‑23 października w Warszawie odbędzie się IX edycja konferencji I ? marketing & business, nazywana w branży „Nieoficjalnymi Mistrzostwami Polski w Marketingu”. Event potrwa cztery dni i zgromadzi ok. 2000 uczestników oraz 128 prelegentów. Konferencja to przede wszystkim dawka skondensowanej wiedzy, bo każdy występujący to ekspert w swojej dziedzinie, a na przekazanie cennych wskazówek ma jedynie 18 minut. Dzięki temu musi maksymalnie […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Kiedy przyjdzie wiosna, czyli czy polska gospodarka przetrwa walkę z epidemią?

W badaniu Deloitte CFO Survey 2020, przeprowadzonym pod koniec 2019 roku, czyli jeszcze przed wybuchem pandemii koronawirusa SARS‑Co2‑V, 75% dyrektorów finansowych spodziewało się spowolnienia gospodarczego w ciągu najbliższych 12 miesięcy. Nikt jednak nie mógł przewidzieć aż tak silnych perturbacji. Kryzys gospodarczy, który dotyka obecnie światowe gospodarki, trudno porównać z jakimkolwiek wcześniejszym. Nie sposób też mówić o jednoznacznych prognozach wyjścia […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Technologie informacyjne szansą na poznanie konsumenta

Nowoczesne technologie otwierają zupełnie nowe możliwości przed przedsiębiorstwami poszukującymi sposobów na poznanie i zaspokojenie potrzeb konsumentów. Szczególny potencjał ma analiza dużych zbiorów danych. Zastanówmy się nad procesem powstania potrzeb człowieka skutkujących dążeniem do ich zaspokojenia. Czy jako organizatorzy rynku konsumenta jesteśmy w stanie precyzyjnie zdefiniować wszystkie przyczyny powstania tych potrzeb i przygotować odpowiednio szybko produkt, który je w pełni […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Krzysztof Badowski: dla klienta ważny jest każdy punkt styku z marką

Postęp technologiczny i bardzo dobry dostęp do informacji sprawiły, że trudniej jest dziś przykuć uwagę klienta i przekonać do zakupu. Sprawnie działające firmy powinny skoordynować różne punkty styku z klientem. Wyznacznikiem innowacyjności i kreatywności w dotarciu do klientów jest obecnie nie tylko sposób opowiadania historii, ale umiejętność korzystania z licznych i zmieniających się punktów styku z klientem (consumer touch points) oraz sprawienie, że […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Między sklepem stacjonarnym a wirtualnym

Rynek mebli jeszcze niedawno był jednym z ostatnich bastionów tradycyjnych zakupów. Okazuje się jednak, że nic nie powstrzyma globalnego trendu przenoszenia się handlu do internetu, nawet duże gabaryty produktów. Dlatego sprzedawcy odważnie postawili na budowanie cyfrowych kanałów. Z jakimi wyzwaniami muszą się zmierzyć? Partnerem materiału jest Blue Media. Rynek mebli i produktów wyposażenia wnętrz należy do najszybciej rosnących […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak zamienić firmową stronę WWW w źródło generowania leadów B2B?

Sprzedaż usług przez firmy B2B stawia przed przedsiębiorcami coraz więcej wyzwań. Klienci nie potrzebują już sprzedawców do szczegółowego poznania oferty. Sami zdobywają informacje, których potrzebują, aby podjąć decyzję o zakupie. Wykorzystują do tego materiały wyszukane w Internecie. Jednak wiele z firmowych stron WWW nadal nie jest dla firm B2B głównym miejscem generowania leadów. Dlaczego przedsiębiorcy nie wykorzystują potencjału […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Jak samodzielnie założyć stronę WWW?

Samodzielne zbudowanie strony internetowej i opublikowanie jej w sieci na pierwszy rzut oka może wydawać się trudnym zadaniem. Kontaktując się z firmą, która tworzy strony WWW, usłyszymy zapewne, że aby stworzyć profesjonalną stronę internetową, potrzebna jest umiejętność programowania i projektowania graficznego. W rzeczywistości istnieją jednak inne, mniej skomplikowane sposoby. Jak możemy zbudować samodzielnie stronę WWW, korzystając z prostych w obsłudze narzędzi? Gotowe […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!