Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Klienci i doświadczenia - MITSMR
Więcej w: Klienci i doświadczenia
Klienci i doświadczenia

Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta

Spójność doświadczeń klientów podczas całej ich podróży z marką – od świadomości poprzez zakup aż po obsługę posprzedażową – jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Brak spójności może prowadzić do frustracji klientów, spadku ich zaufania i w konsekwencji do odejścia do konkurencji. Kiedy moja przyjaciółka Magda postanowiła spełnić swoje długoletnie marzenie i zainwestować w elegancką torebkę od pewnej luksusowej marki, oczekiwała […]

5 lipca 2024
Klienci i doświadczenia

Anna Connor – Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?

Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje. W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. […]

25 kwietnia 2024
Klienci i doświadczenia

Jak projektowanie włączające pomaga pozyskać nowych klientów

Rozczarowanie klienta jest niekorzystne dla biznesu. Jednak niektóre produkty rozczarowują codziennie w sposób niezamierzony. Skorzystaj z tych podpowiedzi, aby projektować produkty dla bardziej zróżnicowanych społeczności. Wyobraź sobie produkt, którego użytkowanie jest frustrujące dla milionów ludzi. Można było łatwo tego uniknąć, wybierając inny projekt. Gdyby to był twój produkt, czy nie chciałbyś wiedzieć, kto był nim sfrustrowany i dlaczego? […]

19 kwietnia 2024
Klienci i doświadczenia

Skup się na fanach marki. Oferta skierowana do wszystkich nie działa!

W spolaryzowanej kulturze pogoń za rynkiem masowym i kierowanie oferty do wszystkich są z góry skazane na porażkę. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu marki jest sprzymierzenie się z subkulturą, która ją pokocha. Przez lata wydawało się, że McDonald’s uosabia wszystko, co najgorsze w amerykańskiej diecie. Marka stała się symbolem złych wyborów żywieniowych, które spowodowały wybuch epidemii otyłości i problemów z nadciśnieniem. Firma […]

11 kwietnia 2024
Klienci i doświadczenia

Budowanie lojalności klientów – przyszłość CX według praktyków

Współczesny konsument jest mobilny i skłonny do zmiany swojej decyzji zakupowej. Zdobycie jego lojalności staje się ważnym, ale i trudnym celem dla firm. Jednak jego osiągnięcie może być sposobem na uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Trendy i kluczowe wyzwania w tym obszarze były przedmiotem II edycji badania zleconego przez OEX i przeprowadzonego przez ICAN Institute. Kilka ostatnich lat obfitowało w wiele niespotykanych dotąd […]

4 października 2023
Analityka i Business Intelligence

Zbliża się era postcyfrowa. Co to oznacza dla twojego biznesu?

Zbliża się era postcyfrowa. Co to oznacza dla twojego biznesu? Firmy muszą mieć świadomość, że zasady rynkowe się zmieniły. Cyfryzacja to już za mało! Era postcyfrowa ma swoje wymagania. Najnowszy raport „Post‑Digital Era Is Upon Us” przygotowany przez Accenture podkreśla dynamikę cyfrowych zmian. Spośród 284 przebadanych prezesów firm z branży obsługi klienta aż 40% z nich wskazało, […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Monika Wittchen: klient jest szefem nas wszystkich

Zmiany zachodzące na współczesnym rynku powodują, że producenci i sieci handlowe zmagają się z coraz trudniejszymi wyzwaniami sprzedażowymi. Na wyniki finansowe przedsiębiorstw silnie wpływa dziś niestabilna sytuacja rynkowa, w tym spadek wartości złotego oraz wszelkie wydarzenia, które skłaniają konsumentów do oszczędzania, takie jak wzrost kursu franka szwajcarskiego, niepewna sytuacja polityczna, a nawet strajki. Dzieje się tak, gdyż trudne lata […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

5 tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie

Biznes musi być tam, gdzie są jego klienci, a ci coraz częściej wchodzą w interakcję z markami za pośrednictwem mediów społecznościowych. Kupują produkty dzięki rekomendacjom zamieszczanym przez algorytmy, znajomych czy influencerów. Firmy nie mogą już ignorować potencjału sprzedażowego tych platform. Aby podpowiedzieć, jak ten potencjał skutecznie wykorzystać, przypominamy pięć popularnych tekstów na temat mediów społecznościowych w biznesie. Naucz się […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Co szef MŚP powinien wiedzieć o projektowaniu skutecznych ofert w czasach wysokiej zmienności?

Bieżący rok powitał nas wyjątkowo zmiennymi warunkami: inflacją, rewizją prognoz gospodarczych oraz „czarnym łabędziem”, czyli koronawirusem. Jak w warunkach, kiedy musimy bardzo elastycznie reagować na to, co dzieje się na rynku, skutecznie projektować oferty, które będą odnosić sukces w tak zmiennych okolicznościach? Artykuł zacznę od przestrogi. Jak pokazują niektóre analizy, aż 80% nowych produktów ponosi porażkę. To […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak reklamować się w grach?

Gry takie jak Fortnite, Cybepunk 2077 czy Minecracft to już nie tylko zabawa, ale też ogromne przestrzenie dla reklamy i nowe możliwości dla marketingu. Kilkunastominutowe, interaktywne i niesamowicie efektowne show z Arianą Grande w roli głównej zgromadziło tłumy na serwerach gry Fortnite. Pierwszy w pełni wirtualny koncert VR był kolejnym przykładem tego, że dzisiejsze gry sieciowe to dużo, dużo więcej […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!