Więcej w: Klienci i doświadczenia
Digitalizacja

Myślisz o wprowadzeniu nowych usług finansowych? Buduj zasięg

Jeśli dysponujesz dojściem do dużej liczby potencjalnych klientów, wprowadzenie nowych usług nie jest problemem. Oto dwa przykłady: Facebook i Google. Wiele współczesnych firm, zwłaszcza tych średnich i mniejszych, koncentruje się przede wszystkim na rozwijaniu i udoskonalaniu swoich produktów i usług. Mniejszą rolę przypisuje za to działaniom reklamowym i marketingowym albo odkłada te kwestie na nieokreśloną przyszłość. Dbaj o zasięg – od samego początku […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Biznesowe déjà vu. Sieć mówi jak jest

Analiza trendów internetowych roku minionego 2020 może być najlepszym sposobem przygotowania strategii biznesowej na dziś. Wszak wiosna 2021 nie różni się zbytnio od wiosny minionej. Już rok trwa w Polsce pandemia COVID‑19, a wraz z nią lockdown, chwilowo luzowany, chwilowo zaostrzany. Życie przeniosło się do więc w dużej mierze do sieci, ale dzięki temu łatwiej śledzić pragnienia i potrzeby konsumentów. Tak było […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Cel marki jest sercem strategii marketingowej

Rozwój nowych technologii, wzrost liczebności populacji na świecie, zmiany klimatyczne oraz pojawiające się i znikające trendy sprawiają, że marketingowcy muszą tworzyć bardziej ambitne kampanie. Kreatywność i świeże spojrzenie to zdecydowanie za mało. Współcześni konsumenci oczekują, że za marką będą stać prawdziwe wartości. Zgodnie z badaniami opisanymi w raporcie Meaningful Brands 2019 aż 77% konsumentów woli wybierać marki, które podzielają ich […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Szybka odpowiedź – klucz do wizerunkowego sukcesu marki

Treści marketingowe, które mają budować wizerunek firmy w sieci, z założenia powinny trafiać do potencjalnych odbiorców produktu bądź usługi. Działy, które zajmują się kreowaniem marki w internecie, stosują różne sposoby, aby ich działania były jak najbardziej efektywne. Poza moderowaniem strony internetowej prowadzą one komunikację w mediach społecznościowych, tworzą aplikacje mobilne, wykupują reklamy sponsorowane lub szukają wsparcia u partnerów biznesowych. Jeszcze do […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Nowe pole rywalizacji

Coraz powszechniejsza obecność robotów we współczesnym biznesie stawia przed firmami nowe wyzwania. Niektóre aspekty ich działalności – takie jak obsługa klienta czy zarządzanie zasobami ludzkimi – trzeba będzie stworzyć praktycznie od podstaw. Organizacje, które odpowiednio przygotują się do tych przemian, mają szansę na istotne zwiększenie swojej konkurencyjności. Jeszcze kilka lat temu polskie przedsiębiorstwa produkcyjne mogły sobie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Strategia 3T, czyli jak zachęcić klienta do dzielenia się danymi osobowymi

Dane są najważniejszą „walutą” XXI wieku, zaś skuteczne ich wykorzystywanie może zapewnić istotną przewagę nad konkurencją. Nabrało to dodatkowego znaczenia podczas pandemii i wynikającego z niej przyśpieszonego rozwoju nowoczesnych kanałów sprzedaży. Im lepiej poznamy swojego klienta, tym łatwiej będzie dopasować dla niego ofertę. Aby jednak tak się stało, klient musi nam wcześniej zaufać i wyrazić zgodę na przetwarzanie danych […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Czym są narzędzia ATTENDEE EXPERIENCE MANAGEMENT i jak pomagają budować zaangażowanie uczestników wydarzeń online?

Pandemia wiele zmieniła w sposobie funkcjonowania świata. Dla firm nadal największym wyzwaniem jest zaangażowanie i budowanie relacji ze swoim otoczeniem biznesowym. Tak z klientami, jak i ze wszystkimi interesariuszami. Dziś w tej drugiej grupie zdecydowanie najważniejsi są pracownicy. Partnerem materiału jest Eventory. Eventy zawsze były jednym z najlepszych narzędzi do budowania relacji i zaangażowania. Jednak dotychczas, organizując eventy nazywane w AD 2020 „tradycyjnymi”, firmy przydzielały […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Konsument w czasach pandemii

Przedsiębiorstwa na całym świecie boleśnie odczuwają skutki kryzysu wywołanego przez pandemię COVID‑19. W przetrwaniu trudnych czasów firmom może pomóc wiedza o nawykach oraz zmianach w zachowaniach i preferencjach konsumentów w czasach zarazy. Jak ludzie reagują na tę niespodziewaną groźną sytuację? Co to oznacza dla biznesu? Brytyjska organizacja badawcza GlobalWebIndex 16–20 marca przeprowadziła badania konsumentów z 13 krajów: Australii, Brazylii, Chin, Francji, Niemiec, […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Transformacja cyfrowych spotkań

Świat bez stacjonarnych eventów istnieje, jednak nie ma biznesu bez spotkań. Transformacja cyfrowa przyspieszyła i nie ominęła tej przestrzeni. W efekcie głębokiego lockdownu,  spowodowanego pandemią, niektóre wydarzenia zostały odwołane, ale pozostałe odbywają się w sieci lub w formie hybrydowej. Co zatem niesie przyszłość dla organizatorów wydarzeń? Partnerem materiału jest Eventory. Założenie w Eventory jest proste: każde spotkanie jest eventem. Nie ma znaczenia, […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

E-commerce Trends Summit – wydarzenie, na które czekałeś tej jesieni!

Już niedługo, bo 8 września 2020 r. odbędzie się jedno z najbardziej wyczekiwanych wśród przedsiębiorców i specjalistów e‑commerce wydarzeń tej jesieni: E‑commerce Trends Summit, zorganizowany w formule online! Skorzystaj z okazji do pogłębienia swojej wiedzy na temat sprzedaży w internecie, zgłaszając swój udział w konferencji! Kryzys odwrócił myślenie wielu przedsiębiorców o handlu internetowym i e‑commerce o 180 stopni. Nic więc dziwnego, że nauczeni doświadczeniem ostatnich […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!