Więcej w: Klienci i doświadczenia
Innowacja

Malchem: Jak systemowo budować relacje z klientami

Działający od trzech dekad producent farb i przemysłowych lakierów antykorozyjnych potrzebował rozwiązania, które pozwalałoby stworzyć i zachować przejrzysty obraz relacji z klientami na wszystkich etapach współpracy. System miał umożliwić śledzenie bieżących wyników sprzedaży i szybko reagować na zdarzenia mające wpływ na konkretne decyzje sprzedażowe. To dosyć często spotykany przypadek: firma przez długi okres z powodzeniem się rozwija, ciężko pracując na swój […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

E-commerce: kupujemy coraz więcej przez internet

CZY WIESZ, ŻE już 62% polskich internautów kupuje online. Polacy uwielbiają zakupy przez internet. Za pomocą smartfona, tabletu czy laptopa kupujemy już nie tylko RTV i AGD, książki czy płyty. Okazuje się, że równie chętnie sięgamy też po ubrania i żywność. Duża w tym zasługa nowych technologii. O tym, jak zmieniają one rynek e‑commerce, piszemy w tekście „Jak ograniczyć liczbę zwrotów w e‑commerce”. Ostatnie […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Technologie, których oczekują klienci

2020 rok zmienił podejście wielu konsumentów względem nowych technologii. Obecnie liczą oni na szybką dostępność inteligentnych maszyn i rozwiązań. Jakość produktu, niska cena i natychmiastowa dostawa – czy te czynniki wystarczą, aby zdobyć lojalność klientów względem marki? Jeszcze w 2019 roku odpowiedź na to pytanie byłaby twierdząca. Dziś, w pademicznej rzeczywistości, musi być zweryfikowana. Jak wynika z badania „Experience 2030 Pulse […]

27 kwietnia 2023
Jakość i obsługa

Obsługa klienta – 5 inspiracji dla menedżerów

Jedną z najważniejszych lekcji wyniesionych z ostatnich kryzysów jest fakt, że znaczenie obsługi klienta wciąż rośnie. Oto pięć tekstów, które pomogą menedżerom w lepszym zrozumieniu klientów i zapewnieniu im doskonałej obsługi. 1. Jak neurobiologia wspomaga projektowanie doświadczeń klienta Choć różnorodność wyjątkowych doświadczeń zakupowych jest dziś ogromna, to łączy je wspólny cel: budowanie przywiązania do marki i lojalności ze strony klientów. Pojedyncze […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Anna Szmilewska: boiska, hotele i zwierzęta w firmie, czyli odpowiedź deweloperów na potrzeby klientów

Jak budować zaangażowanie wśród pracowników? Które z motywatorów są skuteczne, a których efektywność równa się niemal zeru? To pytania, na które menedżerowie i działy personalne firm stale szukają odpowiedzi. Tym pilniej, im większe mają problemy ze znalezieniem wartościowych pracowników. Jednym z bardzo ważnych, a jeszcze do niedawna kompletnie niedocenianych elementów budowania zaangażowania jest miejsce pracy. Warunki, w jakich pracownicy spędzają większą część dnia, […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Siedem pytań dotyczących sprzedaży wielokanałowej

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

E-commerce – 5 inspirujących artykułów, by skuteczniej sprzedawać w sieci

Według danych serwisu Statisa w roku 2021 roku wartość sprzedaży detalicznej e‑commerce wyniosła na całym świecie około 4,9 biliona dolarów. Przewiduje się, że w najbliższych czterech latach wzrośnie ona o 50%, osiągając wartość ponad 7,4 bilionów dolarów. Wiele wskazuje na to, że do 2025 roku handel internetowy będzie stanowił blisko jedną czwartą całkowitej światowej sprzedaży detalicznej. Zakupy internetowe są jedną z najpopularniejszych aktywności online na […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Długofalowe budowanie relacji to nasza inwestycja w przyszłość

Strategia oparta na planowanych, długofalowych działaniach, a nie okazjonalnym wsparciu dla lokalnych społeczności zapewnia stabilność i lepszą współpracę z naszymi partnerami – wyjaśnia Izabella Rokicka, dyrektor komunikacji i Public Affairs CEMEX Europa i Polska. Partnerem materiału jest Cemex. Długofalowe budowanie relacji to nasza inwestycja w przyszłość „Budujemy lepszą przyszłość” – to wizja i cel CEMEX Polska, które postrzegamy w kontekście zarówno tworzenia wartości firmy, jak i budowania […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Poznaj swojego klienta i zwiększ dzięki temu sprzedaż

Klient jako samo centrum procesu sprzedaży – to podstawowe wyzwanie postawione współcześnie przed firmami. Klient lojalny, zadowolony, zaangażowany, a przede wszystkim nie anonimowy. Jak go zatem poznać i jak do niego dotrzeć? Partnerem materiału jest Salesforce. Stwierdzenie, że rewolucja cyfrowa zmienia świat biznesu, brzmi może jak truizm, ale dla wielu firm jest to rzeczywistość nie tylko banalna, ale i brutalna. […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Młodzi klienci są coraz mniej lojalni

Urodzeni po 1984 roku przedstawiciele pokolenia Y, nazywanego też generacją Milenium, stają się coraz bardziej widoczną i odrębną grupą konsumentów, która przeobraża współczesny biznes, co coraz wyraźniej odbija się na sektorze bankowym. Generacja Milenium, woli płacić przez Internet i aplikacje w smartfonach niż za pomocą tradycyjnych kart bankowych i przelewów. To dzięki niej na znaczeniu zyskują serwisy crowdfundingowe, pożyczkodawcy społeczni, […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!