Więcej w: Klienci i doświadczenia
Jakość i obsługa

Potrzeby klienta kluczem efektywnej sprzedaży

Prowadzenie sprzedaży produktów lub usług to podstawowa funkcja i cel wszystkich przedsiębiorstw. Proces ten, często wieloetapowy, stanowi największe wyzwanie dla firm, gdyż wymaga nawiązania kontaktu z klientem. Sprzedaż powinna być nastawiona przede wszystkim na budowanie więzi z nim i zrozumienie jego potrzeb oraz wymagań, a nie na domknięcie sprzedaży jako takiej. Dzisiejsi konsumenci to grupa bardzo wybredna, zdająca sobie sprawę z dominującej […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Nowa definicja WIN-WIN

Prowadzenie działań lojalnościowych zaczyna być kulą u nogi każdej firmy. Skuteczność spada, inwestycja rośnie, oczekiwania sięgają sufitu, a liczba transakcji maleje. Nadszedł czas, aby skończyć z fałszywą grą, w której klienci udają, że będą lojalni, a handlowcy udają, że się za to odwdzięczą. Partnerem materiału jest Agencja Freebee Nowa definicja WIN-WIN My, sprzedawcy, kochamy tych klientów, którzy nie patrzą na cenę, uśmiechają się […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Firma na drodze do zwycięstwa. Jak rozwiązania chmurowe mogą pomóc twojej firmie [WEBINARIUM]

Transformuj się, albo giń – takie hasło, zdaniem eksperta IBM, może przyświecać wszystkim polskim firmom. Na zaproszenie think tanku „How To Do IT” Przemysław Galiński, IBM Watson & Cloud Platform Sales Leader (Poland and Baltics), podzielił się swoją wiedzą dotyczącą nowych reguł prowadzenia biznesu. Podczas specjalnego webinarum pokazywał, jak budować organizację gotową na zmiany – z wykorzystaniem […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Czego warto nauczyć się od kotów hodowanych w butelkach, czyli potęga marketingu

Czy można sprzedawać coś, co nie istnieje? A nawet coś absurdalnego? Autor głośnej mistyfikacji związanej z „bonsai kitten” udowodnił, że wszystko jest możliwe – zależy to tylko od skutecznej reklamy. Zaznaczam na początku wyraźnie – to wcale nie był dobry żart. Wkładanie nowo narodzonych kociaków do butelek i słoików, a następnie hodowanie ich do momentu, aż przyjmą kształt swego szklanego więzienia […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Technologia w służbie fitness

Dynamiczne zmiany zachodzące na dzisiejszym rynku zmuszają firmy do nieustannego podążania za klientami i poszukiwania rozwiązań, które pozwolą sprostać coraz to nowym wymogom konsumentów. O tym, jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję „Harvard Business Review Polska”. W debacie uczestniczą: Małgorzata Gala, Business Development Director w Perfect Gym Solutions Kornelia Anna Kordala, […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Tylko połowa firm zna potrzeby klientów

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]

Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Jak za nim nadążyć? Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług? Czy to w ogóle możliwe? O budowaniu lojalności klienta oraz elementach wartości opowiada Eric Almquist, partner Bain & Company. W ostatnich latach nastąpiły znaczące zmiany […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Cztery obszary, w których sztuczna inteligencja poprawia sprzedaż i zadowolenie klienta

Aby w pełni wykorzystać potencjał sprzedaży za pośrednictwem internetu, nie wystarczy założenie strony i prowadzenie wysyłki poprzez sieć. Na tym coraz bardziej konkurencyjnym rynku ogromną rolę odgrywa wykorzystanie sztucznej inteligencji, usprawniającej obsługę klienta i zwiększającej sprzedaż. Wykorzystanie sztucznej inteligencji w internetowej działalności biznesowej nie jest już tylko przydatną opcją – stało się warunkiem przetrwania. Począwszy od wybuchu pandemii niemal 1/4 firm zwiększyła swoje wydatki […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Niewielkie bazy, duże potrzeby – jak wygląda biznes online w Malezji?

Nie wszyscy malezyjscy marketerzy traktują e‑kanały jako formę marketingu. Wielu z nich wciąż opiera swoje działania na pracy offline. Dziwią się, że newslettery czy automatyzacja mogą przynosić zyski tak samo jak reklama prasowa czy billboardy w centrum miasta. O tym, jakie wyzwania stoją przed marketerami w Azji i jak kształtuje się tam rynek online, mówi Justyna Bakker – Rakowska – […]

27 kwietnia 2023
Agile

Wielokanałowe dotarcie do klienta

Zmianę w spojrzeniu na konsumenta determinują dwa zjawiska. Po pierwsze, nowe trendy w zachowaniach i postawach klientów; po drugie, zachodzący na naszych oczach rozwój technologiczny. Tak wynika z badań i analiz prowadzonych przez Accenture Research oraz Grupę Unity, dotyczących wielokanałowej sprzedaży (Omnichannel Commerce, badanie poziomu wielokanałowości w wybranych branżach, Grupa Unity, jesień 2014). Wspomniane adanie wykazało, że w obszarze dotyczącym zachowań konsumentów warto […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!