Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Marketing i sprzedaż - MITSMR
Więcej w: Marketing i sprzedaż
Klienci i doświadczenia

Spójność doświadczeń i dotrzymywanie obietnic przez markę krokiem do budowania zaangażowania klienta

Spójność doświadczeń klientów podczas całej ich podróży z marką – od świadomości poprzez zakup aż po obsługę posprzedażową – jest kluczowa dla sukcesu biznesowego. Brak spójności może prowadzić do frustracji klientów, spadku ich zaufania i w konsekwencji do odejścia do konkurencji. Kiedy moja przyjaciółka Magda postanowiła spełnić swoje długoletnie marzenie i zainwestować w elegancką torebkę od pewnej luksusowej marki, oczekiwała […]

5 lipca 2024
Innowacja

Dostosuj swój marketing do etapu rozwoju firmy

Firma na wczesnym etapie rozwoju wymaga innej struktury organizacyjnej niż dojrzała organizacja. Liderzy marketingu muszą odpowiednio dostosować swoje zespoły i strategie. Optymalne zaprojektowanie działów i określenie ich funkcji jest kluczowe dla organizacji i stanowi jedną z najważniejszych decyzji podejmowanych przez menedżerów wyższego szczebla. Projekt struktury organizacyjnej ustanawia niezbędną infrastrukturę, która potem będzie umożliwiała lub utrudniała skuteczne wdrażanie decyzji strategicznych, […]

4 lipca 2024
Klienci i doświadczenia

Anna Connor – Łakomy: jak tworzyć skuteczne przekazy sprzedażowe?

Ekspertka specjalizująca się w neuronauce społecznej opowiada, jak ważne w tworzeniu przekazów sprzedażowych są emocje. W świecie, w którym każdy z nas otoczony jest ciągłym przepływem reklam, sztuka tworzenia przekazów sprzedażowych nabiera fundamentalnego znaczenia. W tej materii warto posłuchać ekspertów, a jedną z nich jest Anna Connor‑Łakomy, według której istotą skutecznych komunikatów handlowych są emocje. Jednakże wielu sprzedawcom trudno jest przyjąć tę koncepcję. […]

25 kwietnia 2024
E-commerce

Efektowny marketing czy efektywny biznes?

Dlaczego marketing i biznes nie zawsze idą w parze? Dlatego, że marketing to nie konkurs piękności lecz konkurs skuteczności. Jak więc sprawić, żeby w działaniach marketingowych pojawiła się efektywność biznesowa? Dlaczego cena nie zawsze czyni cuda? Na te pytania odpowiada twórca i wieloletni CEO agencji digital marketingu adCookie. W swojej prezentacji opowiada historię jednej kampanii, na podstawie której wyjaśnia, jak […]

23 kwietnia 2024
Klienci i doświadczenia

Skup się na fanach marki. Oferta skierowana do wszystkich nie działa!

W spolaryzowanej kulturze pogoń za rynkiem masowym i kierowanie oferty do wszystkich są z góry skazane na porażkę. Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu marki jest sprzymierzenie się z subkulturą, która ją pokocha. Przez lata wydawało się, że McDonald’s uosabia wszystko, co najgorsze w amerykańskiej diecie. Marka stała się symbolem złych wyborów żywieniowych, które spowodowały wybuch epidemii otyłości i problemów z nadciśnieniem. Firma […]

11 kwietnia 2024
Marketing i sprzedaż

Święta na bogato

Święta tuż, tuż, a przedsiębiorcy zaczynają otwierać portfele, by obdarować swoich pracowników świątecznymi bonusami, na co wskazuje najnowsze badanie przeprowadzone przez Instytut Badawczy Randstad we współpracy z Gfk. Czy jest to gest mający na celu złagodzenie finansowych wyzwań, przed którymi stają pracownicy? Czy może po prostu zwyczajna hojność ze strony przedsiębiorców? Z okazji nadchodzących Świąt Bożego Narodzenia ponad […]

18 stycznia 2024
Analityka i Business Intelligence

Jak skuteczne pozycjonowanie pomoże firmie zwiększyć ruch?

Większość działań biznesowych przeniosła się do internetu. Optymalizacja stron internetowych stała się nieodzownym elementem skutecznej strategii marketingowej. Wraz z rosnącą konkurencją w sieci przedsiębiorstwa muszą podjąć odpowiednie działania, aby wyróżnić się spośród innych i przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów. Czym jest pozycjonowanie stron? Optymalizacja strony internetowej to proces mający zapewnić najwyższą pozycję w wynikach wyszukiwania. Głównym celem jest zwiększenie widoczności […]

4 stycznia 2024
Crowdsourcing w biznesie: najpierw strategia, potem platforma

Największa konferencja o marketingu i AI w Polsce już w październiku!

23–27 października w Warszawie odbędzie się XVI edycja konferencji I ❤ marketing & technology. Event odbędzie się stacjonarnie w Multikinie Złote Tarasy i skupi się na marketingu oraz AI. Po raz pierwszy konferencja będzie wydarzeniem międzynarodowym. Do klasycznych trzech dni polskojęzycznych dodane zostały dwa dni anglojęzyczne z zagranicznymi prelegentami. W sumie będzie można obejrzeć aż 60 wystąpień znakomitych ekspertów, praktyków i innowatorów. […]

22 listopada 2023
Marketing i sprzedaż

Gofry królem polskiego eksportu

Chrupiące gofry to wizytówka nadmorskich kurortów i symbol wakacyjnego wypoczynku. Mimo że ich tegoroczna cena przyprawiła turystów o zawrót głowy, to obok zapachu świeżo upieczonego gofra nie można było przejść obojętnie. Nie tylko Polacy stracili głowę dla tego pachnącego wypieku. Okazuje się, że gofry i wafle należą do ważniejszych towarów polskiego eksportu wyrobów cukierniczych. Kiedy firmy borykają się […]

26 października 2023
Marketing i sprzedaż

Pozycjonowanie: co się zmieniło?

Pozycjonowanie jest jedną z najważniejszych koncepcji, które wpłynęły na praktykę marketingu na świecie. Świat nie stoi jednak w miejscu. Dlatego, aby ocenić aktualność idei i zasad pozycjonowania, zaprosiliśmy do dyskusji jej współtwórcę Jacka Trouta oraz dwóch ekspertów z Polski: Bartłomieja Serafińskiego, partnera zarządzającego Stratosfery, i Mirosława Ciasia, prezesa polskiego oddziału Trout & Partners. Debatę prowadził Witold Jankowski, redaktor naczelny „Harvard […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!