Więcej w: Marketing i sprzedaż
Innowacja

Malchem: Jak systemowo budować relacje z klientami

Działający od trzech dekad producent farb i przemysłowych lakierów antykorozyjnych potrzebował rozwiązania, które pozwalałoby stworzyć i zachować przejrzysty obraz relacji z klientami na wszystkich etapach współpracy. System miał umożliwić śledzenie bieżących wyników sprzedaży i szybko reagować na zdarzenia mające wpływ na konkretne decyzje sprzedażowe. To dosyć często spotykany przypadek: firma przez długi okres z powodzeniem się rozwija, ciężko pracując na swój […]

27 kwietnia 2023
Kompetencje przywódcze

Szukasz dobrego szkolenia sprzedażowego? ICAN Institute proponuje dwie ścieżki rozwoju

Nieważne, czy reprezentujesz dużą organizację, czy przedsiębiorstwo działające na mniejszą skalę. Jeśli poważnie myślisz o zwiększaniu sprzedaży, nie może cię tam zabraknąć. Już wkrótce w Warszawie startują zajęcia w ramach programów ICAN Total Selling™ – prestiżowych szkoleń dla osób zarządzających sprzedażą. Polskie firmy rosną w imponującym tempie. Wielu z nich udało się w ciągu ostatniej dekady przekształcić z małych przedsiębiorstw w kilkusetosobowe organizacje działające […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Showroomy technologiczne. Jak firmy B2B sięgają po nowe modele sprzedaży?

Jak pokazać się klientom w nieszablonowy sposób, przybliżając im swoje technologie? Firmy technologiczne chcą przybliżać swoje rozwiązania potencjalnym klientom i nie tylko. W związku z tym coraz chętniej otwierają showroomy technologiczne. Jak wykorzystują takie przestrzenie? Showroomy znamy głównie z rynku B2C. Upodobały je sobie szczególnie branże modowe i wnętrzarskie. Upraszczając, są to miejsca, które służą przybliżeniu klientom oferty firmy. Zazwyczaj nie można w nich […]

27 kwietnia 2023
Marketing i sprzedaż

Déjà vu szefa sprzedaży [TEST]

Jeśli czytając odpowiedzi w tym teście, poczujesz się tak, jakbyś gdzieś kiedyś już je słyszał, nie bądź zdziwiony. Możliwe, że udzielili ich Twoi koledzy z branży. Aktualizując nasze rozwiązania dla liderów sprzedaży, postanowiliśmy przeprowadzić wywiady w grupie menedżerów, którzy na co dzień zarządzają zespołami handlowców, zmagają się z realizacją celów i szukają nowych sposobów na to, by docierać do klientów ze […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Gotowość na e-commerce

Jak w rekordowo krótkim czasie stworzyć platformę e‑commerce, wyznaczyć kierunek rozwoju firmy, budować jej markę w sieci i poza nią – na przykładzie platformy sprzedażowej imready.eu, jednego z najszybciej wdrożonych projektów e‑commerce w Europie. Partnerem materiału jest Bold Brand Commerce. Imready.eu to kanał sprzedaży uruchomiony w marcu przez I’M Inter Motors, markę firmy Inter Cars, sprzedawcę odzieży i akcesoriów motocyklowych oraz części zamiennych do […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

E-commerce: kupujemy coraz więcej przez internet

CZY WIESZ, ŻE już 62% polskich internautów kupuje online. Polacy uwielbiają zakupy przez internet. Za pomocą smartfona, tabletu czy laptopa kupujemy już nie tylko RTV i AGD, książki czy płyty. Okazuje się, że równie chętnie sięgamy też po ubrania i żywność. Duża w tym zasługa nowych technologii. O tym, jak zmieniają one rynek e‑commerce, piszemy w tekście „Jak ograniczyć liczbę zwrotów w e‑commerce”. Ostatnie […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Prognozowanie sprzedaży w internecie na rynku B2B

Narzędzia typu customer intelligence i specjaliści, którzy z nich korzystają, mają szanse zrewolucjonizować handel elektroniczny na rynku B2B. Sukces będzie zależeć od samych przedsiębiorców, którzy powinni uświadomić sobie korzyści płynące z prognozowania sprzedaży i analizy zachowań klientów biznesowych. Partnerem materiału jest Unity Group. Handel elektroniczny na rynku B2C rozwija się bardzo dynamicznie. Wielokrotnie analizowano kondycję sklepów internetowych, zachowania zakupowe klientów, dobre […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Dlaczego warto przetłumaczyć stronę firmową na język czeski?

Wprawdzie według najnowszego spisu ludności liczba mieszkańców Czech wynosi raptem 10,5 mln osób, jednak korzyści płynące z przetłumaczenia strony internetowej na czeski mogą okazać się większe, niż mogłoby się wydawać. Szukasz pomysłu na rozwój strony? Postaw na tłumaczenie na czeski! Dlaczego warto przetłumaczyć swoją stronę internetową na inne język niż angielski? Czynników wpływających na atrakcyjność innych języków […]

27 kwietnia 2023
Digitalizacja

Siedem pytań dotyczących sprzedaży wielokanałowej

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Byron Sharp: Przełom w marketingu, czyli evidence-based marketing

Dlaczego marketing powinien zwrócić się ku nauce? Które metody marketingowców są przestarzałe i nieskuteczne? W jaki sposób tworzyć w polskich firmach marketing bazujący na dowodach? Odpowiedzi na te i inne pytania 5 września poznali uczestnicy konferencji HBRP i ICAN Institute „Przełom w marketingu”. Gościem specjalnym trzeciej konferencji z cyklu Elite Leadership Program 2016 był dr Byron Sharp – prekursor nurtu evidence‑based w marketingu, który […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!