Więcej w: Marketing i sprzedaż
Automatyzacja i robotyzacja

E-commerce – 5 inspirujących artykułów, by skuteczniej sprzedawać w sieci

Według danych serwisu Statisa w roku 2021 roku wartość sprzedaży detalicznej e‑commerce wyniosła na całym świecie około 4,9 biliona dolarów. Przewiduje się, że w najbliższych czterech latach wzrośnie ona o 50%, osiągając wartość ponad 7,4 bilionów dolarów. Wiele wskazuje na to, że do 2025 roku handel internetowy będzie stanowił blisko jedną czwartą całkowitej światowej sprzedaży detalicznej. Zakupy internetowe są jedną z najpopularniejszych aktywności online na […]

27 kwietnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Poznaj swojego klienta i zwiększ dzięki temu sprzedaż

Klient jako samo centrum procesu sprzedaży – to podstawowe wyzwanie postawione współcześnie przed firmami. Klient lojalny, zadowolony, zaangażowany, a przede wszystkim nie anonimowy. Jak go zatem poznać i jak do niego dotrzeć? Partnerem materiału jest Salesforce. Stwierdzenie, że rewolucja cyfrowa zmienia świat biznesu, brzmi może jak truizm, ale dla wielu firm jest to rzeczywistość nie tylko banalna, ale i brutalna. […]

27 kwietnia 2023
Jakość i obsługa

Potrzeby klienta kluczem efektywnej sprzedaży

Prowadzenie sprzedaży produktów lub usług to podstawowa funkcja i cel wszystkich przedsiębiorstw. Proces ten, często wieloetapowy, stanowi największe wyzwanie dla firm, gdyż wymaga nawiązania kontaktu z klientem. Sprzedaż powinna być nastawiona przede wszystkim na budowanie więzi z nim i zrozumienie jego potrzeb oraz wymagań, a nie na domknięcie sprzedaży jako takiej. Dzisiejsi konsumenci to grupa bardzo wybredna, zdająca sobie sprawę z dominującej […]

27 kwietnia 2023
Klienci i doświadczenia

Nowa definicja WIN-WIN

Prowadzenie działań lojalnościowych zaczyna być kulą u nogi każdej firmy. Skuteczność spada, inwestycja rośnie, oczekiwania sięgają sufitu, a liczba transakcji maleje. Nadszedł czas, aby skończyć z fałszywą grą, w której klienci udają, że będą lojalni, a handlowcy udają, że się za to odwdzięczą. Partnerem materiału jest Agencja Freebee Nowa definicja WIN-WIN My, sprzedawcy, kochamy tych klientów, którzy nie patrzą na cenę, uśmiechają się […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Technologia w służbie fitness

Dynamiczne zmiany zachodzące na dzisiejszym rynku zmuszają firmy do nieustannego podążania za klientami i poszukiwania rozwiązań, które pozwolą sprostać coraz to nowym wymogom konsumentów. O tym, jak technologia pomaga nadążyć za zmieniającymi się oczekiwaniami klientów, rozmawiają przedstawiciele firm Perfect Gym i Deloitte, zaproszeni przez redakcję „Harvard Business Review Polska”. W debacie uczestniczą: Małgorzata Gala, Business Development Director w Perfect Gym Solutions Kornelia Anna Kordala, […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Wdrożenie AR może ułatwić sprzedaż dużych produktów

Potencjał zastosowań rozszerzonej rzeczywistości w biznesie jest bardzo duży – technologię można wykorzystać m.in. w sprzedaży wielkogabarytowych produktów – np. mebli, samochodów. Niewiele polskich przedsiębiorstw decyduje się jednak na wykorzystanie funkcji AR w ich biznesie, ponieważ wymagałoby to zmiany zachowań konsumenckich. Z perspektywy firm sprzedających tanie i niewielkie produkty może być to po prostu nieopłacalne. Reprezentuję firmę Tylko.com, markę meblową tworzącą […]

27 kwietnia 2023
Analiza danych, Big Data

Tylko połowa firm zna potrzeby klientów

Ten artykuł możesz także odsłuchać! cpLoadScript('https://kaltura.hbrp.pl/p/106/sp/10600/embedIframeJs/uiconf_id/11170334/partner_id/106', function () { mw.setConfig('kaltura.leadwithhtml5', true); […]

27 kwietnia 2023
Automatyzacja i robotyzacja

Jak podnieść efektywność sprzedaży dzięki podziałowi pracy?

Nieefektywność handlowców, brak wsparcia innych działów, problem z kwalifikacją leadów – to powszechne wyzwania polskich firm. Sposobem na poradzenie sobie z nimi może być wprowadzenie podziału pracy w sprzedaży. Jak tego dokonać i czy korzyści rekompensują tę niełatwą zmianę? Z badań opublikowanych w Machinie sprzedażowej wynika, że typowy dzień pracy handlowca pochłania nie sprzedaż, lecz działania administracyjne, techniczne czy prospektingowe. Sprzedawcy większość […]

27 kwietnia 2023
Innowacja

Przyszłość należy do mobilności

Coraz większa liczba klientów prywatnych i firmowych chce jeździć nowymi samochodami, płacąc jak najmniej i otrzymując jak najwięcej. Jednocześnie zmienia się ich pojęcie mobilności – nie muszą już mieć auta na własność, tylko chcą z niego swobodnie korzystać, realizując swoje potrzeby czy cele biznesowe. Katalizatorem tych zmian są nowoczesne produkty finansowe i rozwijające się technologie. Partnerem materiału jest Volkswagen […]

27 kwietnia 2023
E-commerce

Jak wpłynąć na lojalność klienta? [Wywiad]

Pozyskanie i utrzymanie klienta nie jest dziś łatwym zadaniem. Jego oczekiwania nie tylko rosną, ale i szybko się zmieniają. Jak za nim nadążyć? Co zrobić, by wzbudzić w nim lojalność wobec naszej firmy, jej produktów lub usług? Czy to w ogóle możliwe? O budowaniu lojalności klienta oraz elementach wartości opowiada Eric Almquist, partner Bain & Company. W ostatnich latach nastąpiły znaczące zmiany […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!