Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the acf domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121

Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wpcf7-redirect domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home/mitsmr/domains/mitsmr.dev.webvist.pl/public_html/wp-includes/functions.php on line 6121
Zarządzanie talentami - MITSMR
Więcej w: Zarządzanie talentami
Kompetencje przywódcze

Jak skutecznie negocjować ofertę pracy na stanowisko kierownicze

Negocjowanie oferty pracy na stanowisko kierownicze może być delikatnym i strategicznym procesem. Wymaga on zachowania równowagi pomiędzy prezentowaniem swojej wartości, rozumieniem potrzeb organizacji, a uzyskaniem warunków, które odzwierciedlają Twoją wartość i potencjał na przyszłość. Oto pięć kroków, które pomogą Ci skutecznie przejść przez ten kluczowy etap. 1. Przygotowanie: Poznaj swoją wartość i rynek Zanim otrzymasz ofertę, kluczowe jest odpowiednie […]

3 czerwca 2024
Body leasing

Body leasing, czyli wynajem specjalistów w biznesie

Czy wiesz, że możesz mieć dostęp do światowej klasy specjalistów bez konieczności zatrudniania ich na stałe? Body leasing, czyli krótkoterminowe wynajmowanie pracowników o wysokich kwalifikacjach, idealnie dopasowanych do specyficznych projektów i zadań, jest odpowiedzią na rosnące potrzeby firm związane z szybkim dostępem do specjalistycznych umiejętności. Co więcej, w erze gig economy, czyli gospodarki współdzielenia, ten model wspiera również pracowników, […]

9 maja 2024
Kompetencje przywódcze

Niewidzialne bariery na drodze do awansu

Najnowsze badania pokazują, że zrozumienie, jak ukryte przeszkody wpływają na członków zespołu, może radykalnie zmieniać nasze postrzeganie sprawiedliwości. Menedżer wyższego szczebla działu call center w dużym banku musi awansować jednego z dwóch pracowników obsługi klienta na stanowisko kierownika zmiany. Zarówno Martin, jak i Seth mają podobny staż i kompetencje. Główna różnica polega na ich poziomach produktywności, określanych na podstawie […]

18 kwietnia 2024
Kompetencje i szkolenia

Życzenia wielkanocne

Pełnych radości, spokoju Świąt Wielkiej Nocy oraz wiele pomyślności i zawodowych sukcesów, życzy Państwu redakcja MIT Sloan Management Review Polska. 

29 marca 2024
Kompetencje przywódcze

Jak skutecznie zbudować zaufanie w zespole

Badania prowadzone w miejscach pracy dowodzą, że zespoły o wysokim poziomie zaufania są zdrowsze i bardziej produktywne. Przedstawiamy cztery naukowo potwierdzone sposoby budowania zaufania przez liderów. Dzisiaj prawdziwe przywództwo jest trudniejsze, ale też ważniejsze niż kiedykolwiek. W świecie, który staje się coraz bardziej zmienny, złożony i niejednoznaczny, liderzy pełnią kluczową rolę w tworzeniu warunków, w których pracownicy mogą rozwijać się, a organizacje mogą […]

24 stycznia 2024
Innowacja

Sześć wskazówek dla liderów na rok 2024

W obecnym roku liderzy powinni rozwijać kompetencje z obszaru zarządzania zmianą i inteligencji emocjonalnej. I nawet jeśli kluczowym wyzwaniem jest opracowanie strategii dotyczącej wykorzystania sztucznej inteligencji, nie należy zapominać o wpływie na ludzi, jakie wywierają zmiany wywołane przez AI. Jeśli jesteś liderem firmy, wśród twoich najważniejszych zadań na 2024 rok znajdzie się inspirowanie ludzi i wspieranie ich w automatyzacji procesów biznesowych oraz […]

18 stycznia 2024
Kompetencje i szkolenia

Jak zrównoważyć długi staż pracy z rozwojem kariery zawodowej

Jak długo można pozostać na jednym stanowisku? Nie chodzi tylko o liczbę przepracowanych lat, ale o ocenę stopnia rozwoju, możliwości i zdolności adaptacyjnych. Mimo że często zachwala się korzyści płynące z lojalności i stabilności, to istnieje tak zwany punkt krytyczny, w którym poczucie komfortu prowadzi do stanu zadowolenia, a perspektywy wzrostu i rozwoju zaczynają blednąć. Zastanawiając się nad optymalną długością stażu na danym […]

12 stycznia 2024
Strategia rozwoju

Włączanie pracowników tymczasowych w strategię zarządzania talentami

Nowe badanie przeprowadzone przez Korn Ferry Institute prezentuje nową rolę pracowników tymczasowych oraz sposoby, w jakie specjaliści z dziedziny zasobów ludzkich i liderzy funkcjonalni mogą wykorzystać ich potencjał w tworzeniu bardziej elastycznych i dynamicznych zespołów. W obecnej rzeczywistości rynkowej organizacje korzystają z dwóch ścieżek pozyskiwania talentów. Pierwsza z nich to zatrudnianie zdolnych pracowników na pełen etat, co jest podstawą strategii HR w większości firm. […]

6 stycznia 2024
Kompetencje i szkolenia

Jak zapewnić ścieżki rozwoju pracownikom rożnych generacji i budować kulturę uczącą się? Podsumowanie konferencji Trendy HR

W warszawskim Centralnym Domu Technologii spotkaliśmy się z liderami działów personalnych na konferencji Trendy HR, która odbyła się 9 listopada 2023 r. Wraz z zaproszonymi ekspertami, praktykami biznesu i uczestnikami wydarzenia szukaliśmy odpowiedzi na ważne pytania dotyczące obecnych zmian na rynku pracy i nowych trendów w zakresie reskillingu, rozwoju pracowników i kompetencji przyszłości. Łącznie było z nami ponad 400 osób, uczestniczących w wydarzeniu stacjonarnie […]

6 grudnia 2023
Analityka i Business Intelligence

Szczęśliwy czy zaangażowany – jakie doświadczenie pracownika chcemy budować?

Jakich pracowników potrzebujemy obecnie w naszych firmach: szczęśliwych czy zaangażowanych? A może i jednych, i drugich? Czy szczęśliwy pracownik jest zawsze zaangażowany – i odwrotnie? Pytania te brzmią nieco filozoficznie, ale odpowiedź na nie może być kluczem do budowania właściwie zaplanowanego i odpowiednio zarządzanego doświadczenia pracownika, czyli employee experience. Znajomość różnicy między satysfakcją a zaangażowaniem ma istotne znaczenie dla organizacji w procesie budowania […]

27 kwietnia 2023

Newsletter

Otrzymuj najważniejsze artykuły biznesowe — zapisz się do newslettera!